En cua

  • Enviada: 2015-04-22 02:21:49
  • Per: Ricard Riol Jurado
  • Presentada: 2015-04-22
  • Estat: En cua
  • Arxivat en: Medi Ambient
  • Comparteix:

Mobilitat Sostenible TGN

1. Remodelació de l'EMT d'acord amb criteris de nova xarxa: - Menys línies - Més servei per línia, cada 15, 20, 30 o 60 minuts, cadenciats a cada hora - Possibilitat de transbordament a Imperial Tàrraco 2. Convertir la línia Tarragona - Cambrils en un tren-tram, evitant el seu desmantellament i eliminació del servei públic. Estudiar que el tren-tram pugui arribar a Imperial Tàrraco per Pere Martell. 3. El principal problema urbanístic de Tarragona és la integració dels barris de Ponent, Sant Pere i Sant Pau i Sant Salvador amb la resta de la ciutat, no la façana marítima. 4. Solució econòmica i anti-especulativa per a la façana marítima, que eviti l'especulació urbanística i un passeig Marítim despersonalitzat. La franja marítima de Tarragona és un valor natural que cal preservar. Es poden reduir les vies de l'estació de Tarragona i fer cobriments parcials, posant en valor el paper del tren de Rodalies i regional. 5. Exigir la reobertura de la línia Reus - Roda per a mercaderies i traslladar-hi el màxim d'aquest tipus de trens. 6. Exigir l'enllaç de la línia d'alta velocitat amb la convencional a l'Arboç per poder gaudir del servei Avant a Tarragona, única capital de demarcació sense accés a trens ràpids.


Aquesta pregunta ha estat aprovada i està a l'espera de ser redactada i presentada formalment a la institució on pertoqui.


comments powered by Disqus